Ładowarka bezprzewodowa Qi Nokia DT-601 już dostępna w Polsce

Od czasu pojawienia się informacji o wprowadzeniu przez Nokię na rynek kolejnej ładowarki bezprzewodowej oznaczonej symbolem DT-601 usilnie próbowałem ją znaleźć i kupić – bez skutecznie. Dodam, że sugerowana cena tego produktu w publikowanych news-ach to było 29 euro czyli znośnie. Dzisiaj po raz kolejny sprawdziłem jej dostępność i o ile wyszukiwarki w zasadzie znajdują tylko informacje o specyfikacji technicznej bez ofert sprzedaży to miałem dodany do ulubionych link do poprzedniej oferty w Polsce, która była dostępna tylko przez chwilę, jednak kiedy ja na nią trafiłem zawierała informację, że produkt nie dostępny.  W dniu dzisiejszym okazuje się, że ładowarki te już są dostępne w Polsce i od dnia zakupu w ciągu ok 10 dni roboczych możemy je otrzymać do domu. Z tego co widzę to dostępność ich jest w pełnej gamie kolorów (jak na zdjęciu powyżej) jednak cena „trochę” odbiega od tych 29 euro. W sklepie ładowarki te kosztują 161 zł + 24 zł przesyłka (ceny brutto). W tej sytuacji, ja się chyba wstrzymam z zakupem i poczekam, aż produkt się upowszechni – w każdym razie kupię tę ładowarkę. Poniżej link do sklepu, o którym piszę (i nie jest to żadna reklama):  Nokia DT-601 indukcyjna

Skomentuj

