PhotoStamper – dodaj datę do zdjęcia

Nietchnięty jednym wątków na WindowsMania.pl: Wyświetlanie daty na zdjęciu- czy jest jakiś sposób uznałem, że też by mi się przydało na niektórych fotkach umieszczać datę. Postanowiłem dzisiaj ponownie poszukać alternatywy. Nie trwało to długo i znalazłem to: PhotoStamper | Windows Phone Polska: Sklep z aplikacjami i grami (nie wiem dlaczego wczoraj na to nie wpadłem). Zasadniczo jest to płatna aplikacja, jednak jej cena nie jest wysoka bo kosztuje 3,49 zł, a spełnia prawie dokładnie to czego oczekiwałem – brak opcji wypróbowania, jednak możecie mi zaufać, że spełnia całkowicie swoje zadanie. Piszę prawie bo nie da się ustawić dodawania stempla z datą do zdjęć, które obecnie robimy tzn. żeby aparat już domyślnie zapisywał zdjęcia ze stemplem. Jest jednak zajebista alternatywa – po odpaleniu aplikacji, zczytuje ona wszystkie nasze zdjęcia z albumów, pozwalając je zaznaczyć (nawet wszystkie na raz), następnie możemy sobie ustawić rozmiar i kolor czcionki oraz wskazać miejsce stempla na zdjęciu. Możemy również ustawić format wyświetlanego stempla (np. dd mm yyyy hh mm – drugi screen). Kiedy już wybraliśmy zdjęcia do „ostemplowania” tapiemy w trzeciej zakładce „proceed” i po chwili, wszystkie zdjęcia, które wybraliśmy (a raczej ich kopie) lądują w albumie z zapisanymi obrazami i wszystkie już mają stempelki. Zastanawiając się uważam jednak, że jest to fajne rozwiązanie ponieważ to my decydujemy, które zdjęcia będą miały stemple, a które nie. Przy takiej opcji w aparacie, kiedy zapomnimy włączyć czy wyłączyć, zdjęcie wykonamy inaczej niż chcieliśmy tj. będzie miało stempel lub przeciwnie, a tu – sami decydujemy, które ma mieć stempelek. Dodać muszę, że aplikacja nie wymusza na nas wpisywania „na piechotę” daty i godziny, które rzecz jasna nie pamiętamy przy każdym zdjęciu. Dane o dacie i godzinie, aplikacja pobiera z informacji exif, które automatycznie są dodawane do każdego zdjęcia. Jak dla mnie mega rozwiązanie, a 3,49 zł w zasadzie żadne pieniądze (jedno piwo mniej w życiu).

Aplikację pobieramy z linka na początku lub skanujemy QR kod:

Skomentuj

