CameraTimer – zrób zdjęcie z opóźnieniem migawki, a uruchom to głosem ;-)

No tak, sam kiedyś szukałem i parę osób też szukało opcji uruchomienia opóźnienia czasowego przy zrobieniu zdjęcia w Windows Phone 8, niestety bezskutecznie. Dzisiaj trafiłem na taką aplikację, a mało tego, że pozwala uruchomić opóźnienie w zrobieniu zdjęcia, to do tego można uruchomić ją głosem z odległości wypowiadając komendę „START”. Nasz telefon zacznie odliczać po polsku czas jaki zadaliśmy na opóźnienie, po czym zrobi zdjęcie. Oczywiście w ustawieniach aplikacji możemy ustawić rozdziałkę zdjęcia oraz czas opóźnienia migawki – jak dla mnie zajebiste. Ponadto aplikacja integruje się z aparatem i z jego poziomu możemy ją śmiało przełączać tak jak inne aplikacje „zdjęciowe”.

Aplikację pobieramy za darmo z marketu: Camera Timer | Windows Phone Polska: Sklep z aplikacjami i grami lub skanujemy QR kod:

I nie jestem taka mądrala, że to niby sam wyczaiłem tę apkę – nie, znalazłem o niej info na zaprzyjaźnionym forum eOmnia,net

4 comments

    • Budniu

      Jak, jak ? Zwyczajnie – masz po lewej stronie ekranu trzy ikonki: time, size, audio – tapnij audio i zaptaszkuj wszystkie trzy opcje, jedna z nich to uruchomienie funkcji odliczania na głos (enable audio coutdown). A to, że odlicza po polsku to chyba wynika z ustawień regionalnych systemu w telefonie.

      Lubię

Skomentuj

