Texas Holdem Poker – pokerek online na fake dolce

Jakiś czas temu, parę razy szukałem pokera online na Windows Phone X – jednak bezskutecznie. Zapomniałem o tym i dzisiaj mi się przypomniało i JESTTTTTT !
Co tu więcej pisać – pokerek online, na fake dolce (na dzień dobry dostajemy 800$ do dyspozycji). Fajną opcją jest możliwość dodania własnego zdjęcia czy innej grafiki do avatara we wnętrzu programu. Rejestracja – banał: po pierwszym uruchomieniu wpisujemy maila (może być co bądź bo nikt nie potwierdza), wpisujemy nicka i ustawiamy sobie hasło. Już możemy grać w pokerka z ludźmi z całego świata. Muszę przyznać, że działa i wygląda zacnie. Polecam – mój nick rzecz jasna to: Budniu, a ID do wyszukiwania w programie to: 9686692 – gdyby ktoś chciał pograć, wyszukajcie mnie z poziomu aplikacji i zaproście.
Pobieramy: Texas Holdem Poker | Windows Phone Polska: Sklep z aplikacjami i grami lub skanujemy QR kod:

Skomentuj

