Weather Sense – aktualizacja

I co, warto było pobrać i zainstalować jednorazowo aplikację pogodową Weather Sense, o której pisałem parę dni temu ? Pewnie, że warto – obecnie (11 września 2013 r.) program otrzymał kolejną aktualizację i obecnie już nie zauważyłem bugów w działaniu (jak np dodawanie miast), a ponadto doszła ciekawa opcja – efekty dźwiękowe (padający deszcz,  grzmoty w przypadku burzy, etc.). Do tego ekran główny z pogodą jest animowany, co znacznie poprawia wrażenie patrząc na wygląd aplikacji. Tak jak pisałem wcześniej – wspiera on ekran blokady i posiada opcję ostrzeżeń o warunkach pogodowych w formie notyfikacji. Jak dla mnie aplikacja ma potencjał i myślę, że warto obserwować jej rozwój.  Ci którzy parę dni temu ją pobrali z marketu za darmo po czym ją odinstalowali, obecnie mogą śmiało w markecie tapnąć „kup”, a wyświetlony zostanie komunikat, że aplikację już kupili wcześniej i teraz mogą ją za darmo zainstalować. Dla osób, które chcą sprawdzić działanie, jest opcja „wypróbuj”, a jeżeli zdecydują się na zakup to cena też nie jest wygórowana bo wynosi 3,49 zł. Obadam teraz jak z jej sprawdzalnością i dam znać jak się sprawuje w porównaniu z bezkonkurencyjnym póki co jak dla mnie Accuweather.

5 comments

  1. bjork-boy

    Pogoda na kafelku i ekranie blokady odświeża sie dopiero po wejściu w aplikacje. Nie wyłączałem działania w tle itd. Lokalizację ustawiłem na sztywno. Ma ktoś swoje spostrzeżenia co do odświeżania się kafelka?

    Lubię

Skomentuj

