Płatności zbliżeniowe NFC z Orange Cash w końcu możliwe

Stało się, po prawie roku od premiery WP8 i słynnym konkursie – niewypale „Testuj z Orange i mBankiem Lumię 920 i płatności zbliżeniowe„, które zwyczajnie nie działały, nastał czas kiedy możemy już wykorzystać dobrodziejstwa kart SIM przedpłaconych z Orange, wydanych we wspólpracy z mBankiem. W dniu 30 lipca br. pojawiła się w markecie aplikacja dedykowana tym kartom i urządzeniom z WP8. Pobieramy ją z tego linku: http://www.windowsphone.com/s?appid=152cfabb-3ee7-4a48-a240-20cb93797819 , natomiast tu możemy poczytać o zasadach działania. W związku z tym, że posiadam wspomnianą w opisie kartę SIM z przypisanym do niej kontem przedpłaconym, dzisiaj pobrałem aplikację i mam zamiar sprawdzić jak ti działa.

Posted from WordPress for Windows Phone

5 comments

  1. Janek M

    Nie jestem przekonany czy ta aplikacja spowoduje ze nagle płatności NFC zaczną działać z opisu wynika ze to przydatne bardziej do zarządzania kontem ….

    Lubię

    • Budniu

      Trzeba sprawdzić, jak narazie będąc na urlopie nie miałem okazji, tu właściciele sklepów preferują raczej gotówkę, a nie karty (nie mówiąc już o płatnościach zbliżeniowych), ale jak tylko sprawdzę dam znać.

      Lubię

  2. beliar_ttl

    Niestety nie działa. Przynajmniej u mnie. Mam Lumię 920 z Plusa z aktualizacją Amber, kartę SIM NFC od Orange, aktywne konto ze środkami i po włączeniu aplikacji / próbie zbliżenia do płatności nic sięnie dzieje, co więcej dodając kartę do portwela, dostaję komunikat „nie znaleziono aplikacji do obsługi karty”. Ta apka to tylko informacyjna jest.

    Lubię

    • Budniu

      Hmmm, dziwne ja póki co nie miałem możliwości sprawdzenia bo aktualizację Amber robiłem na wyjeździe, a dane karty Orange Cash (nr kart, nr CVV miałem w domu). Rozumiem, że dodałeś kartę do aplikacji i nadałeś jej PIN, a jak próbujesz użyć to otwierasz aplikację i kartę ?

      Lubię

Skomentuj

