Zdjęcie wykonane Lumią 820 w trybie aparatu „auto”

Postanowiłem dzisiaj zadać kłam wszystkim komentarzom w sieci dotyczącym słabej jakości zdjęć wykonywanych smartfonami. Wychodząc dziś przed dom zauważyłem, że jedna z róż mojej żony zaczęła kwitnąć, postanowiłem zrobić jej zdjęcie.  Telefon ustawiony w trybie „auto” rozdzielczość domyślna aparatu 8,7 Mpx (3552 x 2000) bez ustawień dodatkowych takich jak makro – po prostu zrobiłem zdjęcie. Jak dla mnie efekt baaaaardzo zadowalający, sami oceńcie:

2 comments

Skomentuj

