Zakładki z aplikacjami od producentów telefonów np. Nokia collection dostępne w skelpie z poziomu www

Nie mam pewności od kiedy tak jest, ale wydaje mi się, że od dzisiaj lub wczoraj. Wcześniej kolekcje aplikacji dedykowanych dla konkretnych marek urządzeń (np. Nokia collection, czy HTC apps) dostępne były tylko przeglądając z poziomu urządzeń lub gdy posiadaliśmy link do konkretnej aplikacji. Obecnie jeżeli na stronie sklepu zalogujemy się na nasze konto M$, do którego mamy przypisany konkretny telefon z Windows Phone, to w zależności od marki, u góry strony pojawia się nam link do zakładki z aplikacjami dedykowanymi tylko dla konkretnego producenta sprzętu, który mamy ustawiony jako nasz telefon (screen z obcej strony, ale u nas jest tak samo):

Sprawdziłem – i aplikacje zakładki z aplikacjami producenckimi wyświetlają się w zależności od tego jaki telefon mamy obecnie wybrany z rozwijanego menu po prawej stronie (przy Lumii mam Nokia collection, a przy Titanie mam HTC apps).
Nokia collection
HTC Apps

One comment

Skomentuj

