NIE LUBIMY iBood.pl !!!!!!!

Wczoraj brałem udział w konkursie iBood.pl, o czym możecie przeczytać w poprzednim wpisie. Może nie piałem z zachwytu, jednak dotychczas byłem zadowolony ze sposobu ich działania i postępowania – do dzisiaj. Przejrzyjcie przebieg tego: http://www.facebook.com/iboodpolska/posts/593452687350345. Dzisiaj zaglądam i okazuje się, że nie ma żadnych wyników, żadnych nagród, tylko jedna uczestniczka coś napisała o otrzymaniu kuponu na darmową wysyłkę, a co z resztą ? A przecież zgodnie z informacją od nich kiedy startował konkurs:

Mamy cel, który chcemy osiągnąć. Celem jest uszczęśliwienie kilku z Was! Ale żeby dokonać dobrego wyboru potrzebna nam Wasza inicjatywa.

Działajcie dzisiaj aktywnie i udostępniajcie naszą stronę! Napiszcie też tutaj że to właśnie Wy chcecie zostać wybrani na fana dnia! Kilku z tych fanów będzie miło zaskoczonych!

Małe niespodzianki będą jak najbardziej dla kilku innych fanów, którzy prężnie działali. Sprawdzajcie wiadomości po 12 00:) Kilka osób z pewnością się ucieszy.

W trakcie konkursu bla, bla, bla:

Danielu, taki Fan świeci przykładem! Zdecydowanie wychodzisz na prowadzenie. Ale nie lękajcie się! Każdy ma szanse!

Cała ekipa iBOODa podziwia wytrwałość Daniela! Brawo!

Bosko, Daniel wspinasz się na górę!

Walczcie do końca moi drodzy! Zaskoczyć nas bardziej niż Daniel nie będzie łatwo ale każde staranie będziemy mieli na uwadze! Jak widać niektórzy dzielnie walczą, np. Hela!

@Daniel: bardzo nam się spodobała Twoja aktywność. Miło się zatem ucieszysz już niedługo.

Małe niespodzianki będą jak najbardziej dla kilku innych fanów, którzy prężnie działali. Sprawdzajcie wiadomości po 12 00:) Kilka osób z pewnością się ucieszy.

Tak więc jestem zaskoczony jednak z miłym to ma niewiele wspólnego. I żeby było jasne – nie chodzi o przegraną, ale o czytelność zasad i reguł oraz o informowanie publiczne kto wygrał, a kto przegrał – a tu NIC. Po tym incydencie diametralnie zmieniłem opinię na temat ibood.pl i ludzi, którzy go obsługują. Obecnie zgadzam się z opinia, że traktują ludzi jak śmieci (choć dotychczas traktowałem te głosy, jako odzywki hejterów – zmieniło się). Finalnie – chcieli fana, a nabawili się anty fana. Zachęcam do NIE LUBIENIA ibood.pl dla przyspieszenia nielubienia tu ich fanpage: http://www.facebook.com/iboodpolska

UPD 14 marca 2013 r. g. 14.42

No szok – po tej publikacji pousuwali wszystkie moje komentarze, zarówno te dobre, jak i te dwa ostatnie wyrażające moje niezadowolenie. KPINA jakaś.

Reklamy

6 comments

  1. miciugo

    Nie dziw się, bo nie tylko na FB firmy zabiegają o nowych fanów/odborców/klientów, mając gdzieś tych dotychczasowych. Tak samo w realu robią dostawcy mediów lub operatorzy telefoniczni – jak to powiedział ktoś bezczelnie; czy dobrze, czy źle, aby o nas mówili. 😛

    Polubienie

  2. video

    czy jest to forma naciągania? zauważyłem, że aktualnie naciąganie z góry ułożonymi konkursami, ukrytymi regulaminami i nie jasnymi zasadami stały się modą. jest to znak tego, że nie brakuje ludzi, którzy chcą być traktowani w ten sposób i nie reagują na to, że ktoś z nich robi źródło niezłego dochodu, oferując praktycznie nic.

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s