Gdzie jest moja paczka – jak dla mnie genialna aplikacja

Na eOmnia.net przeczytałem dzisiaj informację o aplikacji, która jest dostępna za darmo w Marekt Store, a nosi nazwę „Moja paczka”. Aplikacja w swojej prostocie jest genialna, a nie oferuje ona niczego innego jak śledzenie naszych przesyłek, które nadaliśmy lub, które ktoś nadał do nas. Musimy tylko posiadać nr listu przewozowego, a program zrobi wszystko za nas i wyświetli informacje o aktualnym statusie naszej przesyłki. Dodać trzeba, że aplikacja obsługuje informacje pochodzące z szeregu firm kurierskich działających na terenie Polski.

Program umożliwia śledzenie paczek najpopularniejszych firm spedycyjnych. W programie istnieje możliwość skanowania kodów kreskowych przesyłek za pomocą aparatu fotograficznego w telefonie. Inną ważna funkcją programu jest możliwość dodania przesyłek do obserwowanych. Jeśli przesyłka zmieni swój status użytkownik zostanie o tym poinformowany. W programie istnieje także historia śledzenia przesyłek z możliwością filtrowania.
Jeśli w programie brak jest firmy która cię interesuje wystarczy do mnie wysłać numer przesyłki oraz nazwę firmy.

Aplikację pobieramy z marketu lub skanujemy QR kod:

2 comments

Skomentuj

