Windows Phone 8 – suche fakty

W związku z tym, że nie znalazłem w sieci opisu zawierającego „czerstwe” informacje na temat systemu Windows Phone 8, postanowiłem sam taki popełnić. Udostępniłem go na mojej stronie w zakładce „Opisy”. Opis ten zawiera jedynie informacje na temat systemu bez większego faworyzowania urządzeń, czy też porównywania go do innych platform takich jak iOS, czy Android. Całe porównanie, które zawarłem do odniesienie do opcji dostępnych w jego poprzedniku tj. Windows Phone 7.X i opisałem różnice, które poparłem screenami. Jednocześnie nakręciłem 5 filmików, które zostaną umieszczone w stosownych miejscach w opisie (czytając zorientujecie się o ich braku po adnotacjach na ten temat). Miłej lektury i zapraszam do oceniania opisu za pomocą gwiazdek u góry tekstu oraz komentowania pod nim. Filmiki wlecą po małej obróbce oraz jak je z-upload-uję.

4 comments

Skomentuj

