WP 7.8 działa po Polsku

No i tak moi drodzy, stało się zainstalowałem dzisiaj ROM WP 7.8 na moim HTC Titan (WPV 8835 Nokia Edition v. 4.1):

Wstępnie bolączką był brak j. polskiego, ale i z tym dałem sobie radę. Z pomocą przyszła aplikacja CABSender wraz z czterema paczkami językowi dla naszego języka tj. Polish (0415) TRZEBA POBRAĆ I WGRAĆ 4 (CZTERY) PLIKI z pierwszego i drugiego postu. Wszystko się wgrało i buczy – polecam. Jak widać na screenie czcionka trochę nie domaga (jeżeli chodzi o polskie znaki diaktryczne), ale mam nadzieję, że za parę dni i to zostanie poprawione.

13 comments

  1. Błażej Dziuba

    Hej, pobrane, zaktualizowane, ale mam pytanie o polską klawiaturę. Update’y z linka, który podałeś, nie wprowadzają polskiej klawiatury. Masz może na to jakiś sposób?
    I znalazłem jeszcze przy okazji jeden bug. Kafelek zdjęcia, po tym jak go pomniejszysz nie może już zostać powiększony do maksymalnego rozmiaru (na całą szerokość ekranu) a tak po za tym, wszystko gra i buczy;)

    Lubię

    • Budniu

      Co do kafelka ze zdjęciami to też to zauważyłem, (pamiętajmy, że to wyciek, a nie pełnoprawny system). Co do klawiatury jesteś już chyba czwartą osobą, która pyta (widać, że przygodę z WP7 zaczęliście od pojawienia się Mango). Rozwiązanie braku polskich znaków diaktrycznych pochodzi z czasów jeszcze wersji preNoDo systemu i leży tu: Native Keyboard zainstaluj wersję 2.20 u mnie działa (ta 2.21 nie chce hulać).

      Lubię

  2. Błażej Dziuba

    Dzięki wielkie za pomoc! Fakt – od Mango zaczynam i trochę mi zajmie, zanim nauczę się narzędzi i sposobów działania WP7 (wcześniej, jak pewnie większość siedziałem na androidzie) i przegrzebię całe XDA…

    Lubię

  3. bdziuba

    Ok. Pobawiłem się trochę tym romem i zauważyłem jedną rzecz. Po instalacji pakietów językowych nie działają aplikacje nokia drive i nokia muzyka. Mógłbyś sprawdzić czy masz to samo? I jakby się to potwierdziło, to zapytaj chłopaków na XDA, czy mają na to metodę. Zrobiłbym to zam, ale po za forami deweloperskimi niewiele mam dopowiedzenia, więc nie spełniam wymagań co do 5 (sensownych) postów.

    Lubię

  4. Picture Hosting

    Hi would you mind sharing which blog platform you’re working with? I’m planning to start
    my own blog soon but I’m having a hard time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I’m looking for something unique.

    P.S Sorry for getting off-topic but I had to ask!

    Lubię

Skomentuj

