customROM – Eburon v. 1 dla HTC Titan

W związku z tym, że od czasu „wypuszczenia” oficjalnej aktualizacji Tango (8773) nie wiele się dzieje (to chyba również za sprawą wakacji), żeby był ruch w interesie postanowiłem się z Wami podzielić wyglądem nowego ROM-u, który wczoraj postawiłem na swoim Titanie. Produkt nazywa się Eburon rom for Titan V.1 – fullunlocked i został zrobiony przez kucharza o nicku @herlek z XDA Developers. Zasadniczo szału nie ma i dupy nie urywa (jak wszystkie ROM-y dla Windows Phone – różnice kosmetyczne), ale ten wyróżnia się zmienionymi kafelkami.

W pierwszym momencie (czytając wątek o nim na XDA) wizualnie mi on nie przypadł do gustu, a wręcz poczułem zniesmaczenie związane z „profanacją” wyglądu kafelków. Skusiłem się jednak na jego instalację i muszę Wam powiedzieć, że miło mnie zaskoczył wygląd całości na żywo tzn. w telefonie. Główne cechy ROM-u (oprócz kolorowych kafli) to:

  • pełne odblokowanie,
  • dodana cała masa zdefiniowanych kolorów tła (już nie ma tylko ciemnego i jasnego – widać na screenie),
  • dodana cała masa kolorów tła kafelków,
  • możliwość instalacji plików *.xap bezpośrednio przez przeglądarkę IE,
  • dodane wsparcie wyszukiwania Google i Yahoo (do wyboru) w ustawieniach przeglądarki IE,
  • możliwość używania CabSendera.

Cały ROM jest zrobiony w oparciu o bazę HTC Europe 2.05.401.01 Radio Signed 1 6.23.06.10_16.32.00.23 i wzbogacony o Tango Os 7.10.8779.8 w związku z czym do jego używania potrzebujemy najnowszego radia tzn. 17.5006.08.27_17.08.50.06. Cóż więcej pisać chyba tylko tyle, że przed jego instalacją miałem obawy czy kafelki są live …. okazało się, że jak najbardziej, a w celu prezentacji nagrałem poniższy filmik:

2 comments

Skomentuj

