Dodanie wartości numerycznych wyświetlających poziom baterii w taskbarze (ikona na górze ekranu)

Możliwość uruchomienia tylko na odblokowanych urządzeniach.

Od teraz kochani już nie potrzebujemy osobnej aplikacji pokazującej poziom baterii, która wyświetla się w całym kafelku. W dniu dzisiejszym (9 maja 2012 r.) jeden z userów XDA Developers @Zealson opublikował metodę wraz z niezbędnym plikiem do wykonania tej edycji w naszych urządzeniach. Wszystko czego będziemy potrzebowali to zmodyfikowany plik systemowy o nazwie: tshres.262.dll oraz dostęp do folderu Windows w naszym telefonie (to uzyskamy za pomocą opisanych już wcześniej przeze mnie sposobów). Zmodyfikowany plik, o którym mówię pobieramy z pierwszego postu wątku głównego na XDA. Zgodnie z tym co pisze autor i co ja również zalecam – to zrobienie sobie kopii naszego oryginalnego pliku tshres.262.dll, który siedzi w naszym folderze Windows – kopiujemy go sobie w jakieś bezpieczne miejsce w telefonie, tak żebyśmy go mogli w przyszłości przywrócić (sugeruję zmienić mu nazwę np. na: tshres.262._oryginalny.dll). Teraz skoro oryginalny plik mamy skopiowany, a ten zmodyfikowany pobraliśmy i już wym. metodami wrzuciliśmy do telefonu – pozostaje nam tylko skopiować nasz nowy plik do folderu Windows nadpisując ten, który tam pozostał (bo przecież kopię jego mamy gdzie indziej). Po tej operacji już tylko restartujemy telefon i naszym oczom powinno ukazać się to co na screenie poniżej:

19 comments

  1. pold

    wszystko fajnie poszło tylko że teraz zamiast ikon mam jakieś krzyżyki 😦 skopiować oryginalnego pliku z powrotem nie mogę, zmienić nazwy nie mogę, nie wygląda to zbyt dobrze 😦 budniu masz na to jakiś pomysł? jadę do roboty i bez ikon wytrzymam, ale raczej nie dłużej niż kilka dni 😦

    Lubię

    • Budniu

      Tak po przemyśleniu sądzę, że usunąłeś z folderu Windows oryginalny, a skopiowałeś zmodyfikowany ze zmienioną nazwą lub nie skopiowałeś go wcale. Skutkiem tego system nie widzi żadnego pliku z grafiką, którego nazwa musi brzmieć jak w tutku. Spróbuj jeszcze raz skopiować ten pobrany plik do Windows bez zmieniania jego nazwy.

      Lubię

  2. pold

    no teraz to już jaja są jak melony 😀 mogę tworzyć nowe pliki, ale nie mogę zmieniać ich nazwy ani też ich usunąć, próbowałem przez touchxplorer, windows phone device manager…..jest kuźwa :), webserver ma opcję „make writable” i teraz już mogę usuwać pliki…zaraz zrobię sobie porządek i napiszę czy coś się udało….a rano webserver w ogóle nie chciał się połączyć.

    Lubię

    • pold

      nie wiem co jest grane ale webserver wszystko zrobił jak należy 🙂 mam teraz procentowy wskaźnik, tak jak być powinno 🙂 zielonego pojęcia nie mam dlaczego nie radził sobie z plikami ani touchxplorer, WPDM, ani wp7 root tools…nie wiem czy ja coś przekombinowałem czy to może wina romu? nieważne już. dzięki że się zainteresowałeś w ogóle, bo już myślałem że mnie czeka zmiana całego romu. pozdrawiam 🙂

      Lubię

      • Budniu

        Cieszę się, że jest ok. A na przyszłość do operacji na plikach we wnętrzu telefonu zamiast TouchExplorer używaj FileBrowser jest bardziej wydajny (jest opisany przeze mnie w tym samym wątku co te pierwszy). Pozdrawiam

        Lubię

  3. azbest

    A u mnie totalna kicha. Skopiowałem sobie na komputer orginalny plik tshres.dll za pomocą Webservera. Wgrałem na telefon (podmieniłem) plik pobrany z XDA i jak koledze wyżej wyświetlają mi się krzyżyki zamiast ikon. Najgorsze jest to, że jak tą samą metodą wgrywam ówcześniej zgrany oryginalny tshres.dll to dalej mam krzyżyki !. Budniu ratuj !

    Lubię

  4. azbest

    Nadmienię że na początku w Webserverze przy oryginalnym pliku tshres.dll widniał napis „File is in ROM”. Po podmianie pliku tego dopisku nie ma i przypuszczam że tu tkwi problem. Da się jakoś tego tshres.dll wgrać do romu ?

    Lubię

  5. Budniu

    Skopiuj plik do folderu Windows za pomocą File Browser tzn. wrzuć go do telefonu WebSerwerem (do jakiejś innej lokalizacji np. Storage Card i stamtąd skopiuj ręcznie do folderu Windows z poziomu telefonu.

    Lubię

  6. Budniu

    A w czym ? Skoro uruchamiasz inne tweaki – rozumiem, że masz odblokowany telefon tak więc sądzę, że nie ma to znaczenia. BTW, a co w tej chwili masz do stracenia skoro masz krzyżyki zamiast ikon ? Najwyżej i tak skońcysz na hardresecie.

    Lubię

  7. azbest

    Jak narazie znalazły świetny sposób na przywrócenie oryginalnego stanu także obejdzie się bez hard resetu. Wystarczy usunąć z telefonu plik tshres.262.dll aby żaden o takiej nazwie nie istniał w ogóle i po resecie telefon sam przywraca ten plik oryginalny także na dobrą sprawę nie trzeba robić żadnych kopii zapasowych 😉 Dalej walczę żeby podmienić go na te procentowe ikonki. Dam znać jeśli znajdę rozwiązanie. Pozdro

    Lubię

  8. azbest

    Spróbowałem- nie działa. Myślę że problem tkwi w tym stock ROMie bo na XDA chyba też tak piszą. Bez względu na to czy przeniosę plik z innej lokalizacji do folderu Windows File Browserem czy wgram od razu do folderu Windows z poziomu WebServera to wgrany plik nie ma dopisku „File is in ROM” jak to ma w przypadku oryginalnego jedynego działającego u mnie pliku tshres.262.dll. Chyba się poddaję no chyba, że masz jakies inne pomysły ?

    Lubię

  9. Budniu

    Hmmm, no być może jest to przypadłość oryginalnego ROM-u i braków interop unlock. Nic nie poradzę – wgraj gotowany ROM i powinno hulać – tyle mi do głowy przychodzi.

    Lubię

  10. azbest

    Urządzenie odblokowane jest poprzez MFG więc interop unlock jest także w tym aspekcie braków nie ma. Wszystko wskazuje na stock ROMA a niestety do mojego LG Quantuma jeszcze nikt nic nie ugotował 😉 Pozdro

    Lubię

Skomentuj

